Voor het maken van afspraken kunt u dagelijks bij ons terecht:

• Maandag t/m donderdag: 08.10 tot 12.00 en 13.00 tot 17.00
  • Vrijdag: 8.10 tot 12.00

Voor pijnklachten of dringend ongemak belt u liefst zo vroeg mogelijk. Bij contact vóór 10 uur streven we ernaar u dezelfde dag nog te helpen.

Tussen 12.00 en 13.00 uur is de praktijk in verband met lunchpauze gesloten.

Wilt u wijzigingen in uw contactgegevens, medische gegevens en medicatie tijdig aan ons doorgeven?

Afspraak afzeggen

Wilt u uw afspraak verplaatsen of afzeggen? Dat kan tot uiterlijk 48 uur van tevoren. Bij niet of te laat afzeggen proberen wij in de voor u gereserveerde tijd een andere patiënt te plannen. Lukt dit niet -of bij herhaling- dan zijn wij genoodzaakt de gereserveerde tijd bij u in rekening te brengen. Let op: de verzekering vergoedt dit niet.

U kunt uw afspraak telefonisch 0544-372584 of per mail info@tandartspraktijkbleekwal.nl afzeggen.

Pijnklachten

Spoed
Voor spoedgevallen overdag belt u naar ons algemene praktijknummer: 0544-372584. Buiten onze openingstijden wordt u via de telefoonbeantwoorder doorgeschakeld naar de spoedlijn.

Onze praktijk is aangesloten bij de tandartsen spoedgevallendienst. U kunt uitsluitend voor spoedeisende klachten contact opnemen, zoals:

• Ongeval
  • Nabloeding
  • Acute ontsteking
  • Acute heftige pijn

Tijdens avonden, weekenden, feestdagen en vakanties kunt u voor spoedgevallen contact opnemen met het algemene nummer van Tandarts Post Twente: 053-7920040.

Let op: Wanneer u contact opneemt met Tandarts Post Twente, is het belangrijk dat u het volledige telefoonbandje afluistert. Aan het begin van het bandje wordt aangegeven dat de praktijk gesloten is. Echter, aan het einde van het bandje krijgt u de juiste informatie over welk nummer u eventueel moet bellen, of u wordt automatisch doorverbonden naar de dienstdoende tandarts. Zorg ervoor dat u niet halverwege ophangt, zodat u de juiste hulp kunt ontvangen.

Houd uw pen en papier bij de hand voor het noteren van gegevens. Houd er rekening mee dat u bij de spoedgevallendienst direct (contant) af moet rekenen.

Tandletsel

Tandletsel vraagt om directe actie! Kijk op www.allesoverhetgebit.nl voor meer informatie over tandletsel en spoedeisende klachten.

Uw vertrouwde tandarts in Lichtenvoorde

Wij scoren 8,7